لحظه های انتظار(عکس)

سوختم خاکسترم را باد برد

بهترین یارم

مرا از یاد برد

Tavahoom-47.BlogFa.Com 

نظرات 2 + ارسال نظر
ارش جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:26 http://omid20200.blogsky.com/

سلام
دوست عزیزم واقعا سایت جالبی داری . بهت تبریک میگم امیدوارم در ادامه راهت برای وبلاگ نویس موفق باشی.
اگه دوست داشتی به سایت من هم سری بزن

در ضمن خوشحال میشم بتونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم . اگه موافق بودی سایت منو به اسم (کلیپ های جنجالی روز) لینک کن و بهم خبر بده تا منم سایت شما رو لینک کنم

با تشکر بای

آرش جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:45

سلام
قبلا هم به وبلاگت اومده بودم.من رو لینک کردی؟
اگه هنوزم لینکم نکردی من رو به اسم بهترین سایت ایرانی لینک کن وخبرم کن.اگه قبلا لینک کردید تو صفحه دوستان مخصوص بلاگ اسکایها و چندیدن صفحه دیگه که تو اولین موضوع سایت لینکشو گذاشتم لینک شدی.
همیشه موفق باشی
آرش
www.zavyeh.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد